Зазимський ліцей "Академія успіху" - це заклад:
- де виконується замовлення особистості бути конкурентноспроможною в суспільстві з ринковою економікою, уміти планувати стратегію свого життя, орієнтуватись у системі найрізноманітніших і неоднозначних цінностей, визначати своє життєве кредо, свій життєвий стиль;
- де наявна педагогічна підтримка й захист виховання;
- де утверджується культура життєвого самовизначення, культура життя;
- де діяльність дитини постійно супроводжується ситуацією успіху;
- де реалізуються ідеї особистісно зорієнтованої педагогіки;
- де працює педагогічна гармонія.
Педагогічні принципи у Зазимському ліцеї "Академія усаіху":
- заклад освіти - це установа, де організоване не тільки навчання та виховання, а усе життя вихованців, не підготовка до життя, а саме життя;
- принцип суб'єктності сприяє розвитку здатності учня розуміти своє "Я" в стосунках з іншими людьми й світом, осмислити свої дії, передбачити їх наслідки як для інших, так і для власної долі, оцінювати себе як носія власного досвіду;
- принцип діалогічності допомагає усвідомити, що життя за своєю природою діалогічне;
- принцип пріоритетності творчої діяльності та свободи;
- принцип наукового світосприймання, бачення проблем життя, свого місця в ньому, свого внутрішнього світу;
- принцип духовного освоєння світу відповідно до віри, надії, любові.
Модель випускника Зазимського ліцею "Академія успіху":
Новій суверенній Україні потрібні нові люди, тобто так її громадяни, які характеризуються глибоко осмисленою життєвою позицією.
Випускник Зазимського ліцею "Академія успіху":
- володіє сформованою позитивною "Я- концепцією", почуттям власної гідності й потребою в самореалізації;
- вірить в свої здібності, можливості; постійно працює над саморозвитком, самовдосконаленням;
- має достатній рівень життєвих компетентностей, знань, умінь і навичок;
- має сформований моральний ідеал;
- веде здоровий спосіб життя;
- дотримується традицій, звичаїв та обрядів українського народу;
- прагне жити у гармонії з самим собою і навколишнім світом;
- має знання й уміння, що відповідають вимогам навчальних програм школи.